Moja pasja to projektowanie inspirującej komunikacji.

Czy zastanawiałeś się dlaczego jedne marki są rozchwytywane a inne pozostają w cieniu? Odpowiedzi jest kilka, ale wszystkie sprowadzają się do fundamentu w którym jest jasności wizji, odważne działanie twórcy, elastyczna strategia, sztuka adaptacji i inspirująca komunikacja.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wiem jak zbudować skuteczną strategie a następnie przełożyć ją na autentyczną i inspirującą komunikacje. Natomiast po Twojej stronie jest wizja tego co chcesz zaoferować światu i odwaga do podjęcia działania. Czy jesteś gotowy?

esencja marki

projektowanie marki

strategia komunikacji

Poznaj przebieg pracy.

 

Każda firma posiada swoje indywidualne potrzeby i uwarunkowania, dlatego by określić formę najlepszą na ten moment dla Ciebie zaczynamy od rozmowy wstępnej. Pozwala nam to na przygotowania dobrego rozwiązania dla Ciebie na teraz.

Ogólny zarys działań strategicznych, składa się z następujących kroków.

1 Rozpoznanie potrzeb.

Rozmowa wstępna w czasie której rozpoznajemy aktualne potrzeby organizacji i na tej podstawie przygotowujemy plan dalszego działania.

2 Analiza.

Analiza obecnej sytuacji biznesowej i komunikacyjnej firmy oraz otaczającego rynku i najbliższej konkurencji.

3 Warsztat strategiczny.

Praca z Twoim zespołem i Tobą, nad indywidualnymi aspektami firmy.

4 Gotowa strategia.

Wnioski z pracy warsztatowej, ułożone w konkretne kroki działania, zamknięte w harmonogram.


5 Wdrożenie strategi

Czas na zmiany i implementację.
Wprowadzamy strategi w życie!

6 Bieżąca wsparcie
i optymalizacja.

Wprowadzamy, mierzmy i sprawdzamy jak efekty przynosi nasze działanie.

Poznaj zakres warsztatów strategicznych.

 

Esencja marki.

Uwzględnia takie obszary jak:

  • wizja firmy

  • kluczowe wartości

  • definicja oferty

  • ogólne określenie grup odbiorców.

Strategia marki.

Uwzględnia takie obszary jak:

  • kluczowe wartości marki

  • misja oraz wizja

  • osobowość marki

  • styl komunikacji

  • szeroka charakterystyka grup docelowych

  • ogólne informację na temat konkurencji.

Strategia komunikacji.

Uwzględnia takie obszary jak:

  • analiza rynku

  • analiza szczegółowa konkurencji

  • analiza obecnej sytuacji firmy

  • kluczowe wartości

  • misja oraz wizja

  • definicja celów długo i krótkoterminowych

  • styl komunikacji

  • szeroka charakterystyka grup docelowych

  • wypracowanie przekazów komunikacyjnych

  • wybór miejsc do komunikacji,

  • harmonogram działania

  • określenie budżetu

  • przygotowanie briefów dla podwykonawców

  • określenie rekomendowanej listy podwykonawców.

Poznaj korzyści .

 

Posiadając strategię znasz tożsamość swojej marki, wiesz o czym opowiadasz swoim odbiorcą i do czego ich inspirujesz.
Przestajesz być chaotyczny w swoim przekazie, stajesz się konkretny, rzeczowy i wiarygodny. Wzbudzasz zaufanie opowiadaną spójnie swoją historię.

Znasz dobrze swoich potencjalnych klientów, wiesz co jest dla nich ważne, w wyniku czego komunikacji np. w social media zaadresowana jest bezpośrednio do nich, w konsekwencji tego zwiększasz sprzedaż z działań w social media. Twoja firma rozwija się i staje się coraz bardziej rozpoznawalna i lubiana.

A czy nie o to finalnie chodzi?

Mówią o współpracy z nami

 

“Z przyjemnością rekomendujemy współpracę z Zuzanną Warowna-Toruńska, Martę Duczman oraz Julią Kozak, z którymi zrealizowaliśmy projekt polegający na wypracowania strategii rozwoju i działań komunikacyjnych naszej Spółki.

Panie wyróżniają się ogromną wiedzą ekspercką, profesjonalnym podejściem a do tego stwarzają bardzo przyjazne warunki do pracy. Są bardzo otwarte i elastyczne. Mieliśmy poczucie, ze pracując z nami traktują nasz biznes tak, jakby był ich.

Praca przebiegała w trybie warsztatowym – spotkania były każdorazowo starannie przygotowywane. Obejmowały część teoretyczną, omówienie praktycznych rozwiązań w zakresie działań związanych z kreatywnym konceptem firmy – jej charakterem, cechami i wartościami, a także część twórczą.

Dzięki warsztatom wspólnie wypracowaliśmy założenia i wytyczne, które pozwalają nam w usystematyzowany i spójny sposób rozwijać komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną naszej spółki.

Z przyjemnością możemy powiedzieć, że praca z nimi nie tylko spełniła nasze oczekiwania, ale je przerosła. Okazało się, że nie tylko osiągnęliśmy to, co było zaplanowane: warsztaty miały ponadto dla naszego zespołu wartość integracyjną i otworzyły nam głowy na wiele rzeczy.”

— Agnieszka

“Marta to bardzo komunikatywna i profesjonalna osoba , odpowiedni człowiek na stanowisku , stanowczo mówię , ze wywiązuje się z każdego zadania należycie i sprawnie ! Skorzystałam z usług i nadal korzystam, pomaga mi w promowaniu mojej pracy oraz do niej motywuje co dla mnie jest bardzo ważne . Dzieli się wiedza dzięki czemu mam większa wiedzę o np social media.

Z całego serca polecam oraz dziękuje za dotychczasowa pomoc .”

— Dorota

Zapraszamy do współtworzenia.

Masz pytania? Umów się na rozmowę online lub telefoniczną.