Strategia komunikacji / Strategia marki

Wspieram firmy w wprowadzania produktów na rynek, formułowaniu indywidualnych strategii marki oraz strategii komunikacji.

Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego jedne marki są rozchwytywane a inne pozostają w ich ceniu? Odpowiedzi jest kilka, ale wszystkie sprowadzają się do odwagi twórcy, dobrze przygotowanej strategii i działania.

My wiemy bardzo dobrze, jak zbudować skuteczne strategie i przełożyć je na autentyczną i inspirującą komunikacje, po Twojej stronie jest odwaga do tego by zrobić krok i działać. 

Dlatego jeśli aktualnie poszukujesz i potrzebujesz min:

  • wprowadzić swoją markę na rynek i szukasz dla niej optymalnej drogi,
  • poznać i zrozumieć swoich konsumentów,
  • zbudować czytelną i inspirującą komunikację z odbiorcami,
  • zbudować długofalowy plan działania
  • usystematyzować aktualne działania w różnych kanałach internetowych.

Jesteś w dobrym miejscu! Specjalizujemy się w wspieraniu firmy w rozwoju i nawiązywaniu komunikacji  z konsumentami. Nie tylko budujemy indywidualne strategie marki, ale też wspieramy w procesie ich wdrożenia w życie i bieżącego optymalizowania i weryfikowania pod zmieniający się dynamicznie rynek.

Specjalizujemy się w takich obszarach strategicznych:

FUNDAMENT TWORZENIA MARKI
Uwzględnia takie obszary jak:
wizja firmy, kluczowe wartości, definicja oferty, ogólne określenie grup odbiorców.
Czas trwania: 3 – 4 tygodnie


STRATEGIA MARKI
Uwzględnia takie obszary jak:
kluczowe wartości marki, misja oraz wizja, osobowość marki, styl komunikacji, szeroka charakterystyka grup docelowych, ogólne informację na temat konkurencji.
Czas trwania: 5 – 8 tygodni


STRATEGIA KOMUNIKACJI
Uwzględnia takie obszary jak:
analiza rynku, analiza szczegółowa konkurencji, analiza obecnej sytuacji firmy,  kluczowe wartości, misja oraz wizja, definicja celów długo i krótkoterminowych, styl komunikacji, szeroka charakterystyka grup docelowych, wypracowanie przekazów komunikacyjnych, wybór miejsc do komunikacji, harmonogram działania, zarys kosztorysu, przygotowanie briefów dla podwykonawców, określenie rekomendowanej listy podwykonawców.
Czas trwania: 6 – 10 tygodni


Każda firma posiada swoje indywidualne potrzeby i uwarunkowania, dlatego by określić formę najlepszą na ten moment dla Ciebie zaczynamy od rozmowy wstępnej, pozwala nam to na przygotowania dobrego rozwiązania dla Ciebie na teraz.

Z jakich kroków w ogólnym ujęciu składa się budowanie strategii?

  • Krok 1 – Rozpoznanie potrzeb
    Wstępna rozmowa w czasie której rozpoznajemy aktualne potrzeby organizacji i na tej podstawie przygotowujemy plan dalszego działania.
  • Krok 2 – Analiza
    Analiza obecnej sytuacji biznesowej i komunikacyjnej firmy oraz otaczającego rynku i najbliższej konkurencji. 
  • Krok 3 – Praca warsztatowa 
    Praca kreatywna i merytoryczna z reprezentantami firmy nad indywidualnymi aspektami firmy. 
  • Krok 4 – Plan działania 
    Wnioski z pracy warsztatowej, ułożone w konkretne kroki działania, zamknięte w harmonogram/kalendarz. 
  • Krok 5 – Wdrożenie i realizacja
    Wprowadzenie strategi w życie!

Korzyści z posiadania startegii marki i startegii komunikacji

Posiadając strategię znasz tożsamość swojej marki i wiesz o czym opowiadasz swoim odbiorcą i do czego ich inspirujesz. Przestajesz być chaotyczny i a jesteś konkretny, rzeczowy i wiarygodny (zaczynasz wzbudzać zaufanie opowiadaną spójna historią marki).

Znasz dobrze swoich potencjalnych klientów, w wyniku czego prowadzisz komunikacji np. w social media w sposób zaplanowany i zaadresowany bezpośrednio do nich tzn przestajesz walić kulą w płot.  W konsekwencji tego sprzedaż z działań reklamowych jest większa, a Twoja firma rozwija się i staje się coraz bardziej rozpoznawalna i lubiana.

A czy nie o to nam finalnie chodzi?

Zapraszamy do współtworzenia
Jeśli czujesz, że chcesz zaprosić nas do współtworzenia strategii dla Ciebie, to serdecznie zapraszam na spotkanie.

Umów się na spotkanie telefonicznie +48 790 471 893
lub wyślij zapytanie z poniższego formularza:

Brak możliwości komentowania.