My

„TWORZYMY” mówi o tym, że działamy kreatywnie i zespołowo.
„INACZEJ” jest obietnicą jakości i tego, że będzie uważnie, świadomie, odpowiedzialnie, partnersko i autentycznie.
By móc dostarczyć w pełni tę jakości, współpracuje z praktykami, specjalistami i profesjonalistami w zakresie doradztwa biznesowego, marketingu, komunikacji, digitalu, public relation, kreacji czy webdesing.

Uzupełniamy się kompetencjami, współdzielimy podobny kierunek, mamy poczucie odpowiedzialności, cenimy partnerstwo oraz szczerość we współtworzeniu. Kluczowym dla nas jest także to iż nie obiecujemy niemożliwego, a działamy w zasięgu możliwości i zasobów Klienta.

Poznaj kto stoi za słowem – MY!


Marta Duczman
założycielka firmy Tworzymy Inaczej

Kocham współtworzyć z innymi.
Wspierać w określaniu swojej wizji i planu jej realizacji. Sprowadzać na ziemię szalone idee i innowacyjne projekty. Budować modele biznesowe i komunikację o nich.


Często angażuję się w szkolenie sektora mikro i małych przedsiębiorstw oraz wsparcie dla fundacji i projektów NGO. 

Jestem tu po to by wspierać w budowaniu indywidualnych strategii oraz współtworzyć skuteczną i inspirującą komunikacje w kanałach internetowych.  Więcej o mnie przeczytasz tutaj.


Aleksandra Borak
właścicielka firmy doradczej

Specjalizuję się w dystrybucji i promocji cyfrowej treści audio i wideo, współpracuję z branżami kreatywnymi, a w szczególności z branżą muzyczną. Jestem absolwentką studiów magisterskich na Copenhagen Business School, gdzie uzyskałam tytuł magistra Zarządzania Kreatywnymi Procesami i absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania. 

Dziesięć lat temu, na początku swojej drogi zawodowej, organizowałam koncerty i wspierałam festiwale muzyczne (np. Enter Enea Music Festiwal). Po wyjeździe do Danii działałam jako koordynator działu muzyki kopenhaskiego stowarzyszenia sztuki CopenArts. Pisałam także pracę naukową na temat istoty zaufania w relacji artysta – menedżer.

Od ponad dwóch lat specjalizuję się w dystrybucji cyfrowej i promocji muzyki i wideo w serwisach streamingowych takich jak YouTube, Spotify czy Tidal prowadząc działalność doradczą w tym zakresie. W tym czasie jako menedżer marketingu działałam z firmą Independent Digital, gdzie wspierałam takie firmy i artystów jak: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Agencja Muzyczna Polskiego Radia, Asfalt Records, Wielkie Joł, Green Star, Rehegoo, MyMusic, Mikromusic, Bass Astral i wielu innych zdobywając doświadczenie w promowaniu różnorodnych gatunków muzycznych. Obecnie współpracuję m.in. z firmą ZPR Media, specjalizującej się w muzyce popularnej i dystrybucji treści wideo. 

Jestem tu po to, by pomóc odnaleźć się twórcom i wydawcom w digitalowym świecie. Świat ten rozwija się błyskawicznie, jest naszą przyszłością i warto go polubić.


Zuzanna Warowna Toruńska 
właścicielka firmy doradczej Concept Spot

W mojej pracy doradczej koncentruję się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Moimi klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów. Pomagam optymalizować procesy (audyty, rekomendacje, wdrożenia), wspieram w rekrutacjach, pomagam w opracowaniu strategii rozwoju, szkolę.

Współtworzę również strategie marketingowe i strategie komunikacyjno-sprzedażowe. Jestem związana z branżą komunikacji marketingowej od 2001– m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyłam kampanie i zarządzałam projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywałam nagrody kreatywne oraz Effie.

Jestem jurorem i członkiem komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegentem i szkoleniowcem, m.in. w ramach SAR. Współtworzyłam Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej. Jestem mentorem w programie „Technologia w spódnicy i arbitrem oraz członkiem prezydium Komitetu Etyki Reklamy. Prowadzę na SGH zajęcia z CSR (Podyplomowe Studia Reklamy).
Jestem Absolwentką SGH na kierunku „zarządzanie i marketing”.


Aleksandra Machnik
właścicielka firmy M7Production
 

Absolwentka Socjologii, Zarządzania w Kulturze oraz Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim.  Posiada MBA Quest, odbyła szereg certyfikowanych szkoleń z kompetencji zarządzania i marketingu. 

Dyrektor kreatywny oraz Key Account i Project Manager w agencjach reklamowych. Producent kampanii reklamowych dla domów produkcyjnych. Autorka wielu strategii marketingowych dla firm oraz gmin. Zarządzała zespołami projektowymi przy realizacji eventów, kampanii marketingowych, produkcjach reklamowych. 

Doświadczony manager i producent polskich i międzynarodowych projektów artystycznych spektakli i filmów.
Łączy duszę artystki z dobrymi praktykami biznesowymi.

Brak możliwości komentowania.