My

„TWORZYMY” mówi o tym, że działamy kreatywnie i zespołowo.
„INACZEJ” jest obietnicą jakości i tego, że będzie uważnie, świadomie, odpowiedzialnie, partnersko i autentycznie.
By móc dostarczyć w pełni tę jakości, współpracuje z praktykami, specjalistami i profesjonalistami w zakresie doradztwa biznesowego, marketingu, komunikacji, digitalu, public relation, kreacji czy webdesing.

Uzupełniamy się kompetencjami, współdzielimy podobny kierunek, mamy poczucie odpowiedzialności, cenimy partnerstwo oraz szczerość we współtworzeniu. Kluczowym dla nas jest także to iż nie obiecujemy niemożliwego, a działamy w zasięgu możliwości i zasobów Klienta.

Poznaj kto stoi za słowem – MY!


Marta Duczman
założycielka firmy Tworzymy Inaczej

Kocham współtworzyć z innymi.
Wspierać w określaniu wizji i kroków do jej realizacji. Sprowadzać na ziemię pomysły, szalone idee i projekty. Budować modele biznesowe i komunikację z odbiorcami za pośrednictwem internetu.

Lubię dzielić się wiedzą i doświadczeniem dlatego często angażuję się w szkolenia sektora mikro i małych przedsiębiorstw oraz wspieranie fundacji i projektów NGO. 

Jestem tu po to by towarzyszyć w uziemieniu pomysłów i oswojeniu możliwości komunikacyjnych  jakie niesie internet. Co znaczy, że wspieram w świadomym budowaniu indywidualnych strategii marki i komunikacji oraz współtworzę autentyczną i inspirującą komunikacje w kanałach internetowych.  Więcej o mnie przeczytasz tutaj.


Julia Kozak
partnerka w spółce konsultingowej C.point

Od ponad 20stu lat zajmuję się komunikacją zintegrowaną. Doradzam polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom. Specjalizuję się w obszarach budowania strategii komunikacyjnych, sprzedażowych i biznesowych, budowaniu struktur operacyjnych, zarządzania prewencyjnego i kryzysowego, w procesie zmian w organizacjach (restrukturyzacje, przejęcia), , prowadzę też sesje mentoringowe.

Współpracowałam z zespołami z ponad 20 krajów z Europy, Azji, Ameryki Północnej i Australii, planowałam działania komunikacyjne dla ponad 200 firm i organizacji prywatnych i państwowych.

Lubię uczyć, prowadzę szkolenia z obszaru komunikacji, prezentacji, budowania strategii marek i rozwoju dla firm, kadry zarządczej, managerów, specjalistów oraz studentów.

Ukończyłam Indologię na Uniwersytecie Warszawskim, studiowałam również Wiedzę o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie.

Budowanie strategii i wdrażanie zmian w biznesie postrzegam jako głęboki proces mentalny i emocjonalny, który najbardziej skuteczny jest jeśli podchodzimy do niego z uważnością, otwartością i prawdziwym zaangażowaniem.


Zuzanna Warowna Toruńska 
właścicielka firmy doradczej Concept Spot

W mojej pracy doradczej koncentruję się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Moimi klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów. Pomagam optymalizować procesy (audyty, rekomendacje, wdrożenia), wspieram w rekrutacjach, pomagam w opracowaniu strategii rozwoju, szkolę.

Współtworzę również strategie marketingowe i strategie komunikacyjno-sprzedażowe. Jestem związana z branżą komunikacji marketingowej od 2001– m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyłam kampanie i zarządzałam projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywałam nagrody kreatywne oraz Effie.

Jestem jurorem i członkiem komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegentem i szkoleniowcem, m.in. w ramach SAR. Współtworzyłam Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej. Jestem mentorem w programie „Technologia w spódnicy i arbitrem oraz członkiem prezydium Komitetu Etyki Reklamy. Prowadzę na SGH zajęcia z CSR (Podyplomowe Studia Reklamy).
Jestem Absolwentką SGH na kierunku „zarządzanie i marketing”.


Aleksandra Borak
właścicielka firmy doradczej

Specjalizuję się w dystrybucji i promocji cyfrowej treści audio i wideo, współpracuję z branżami kreatywnymi, a w szczególności z branżą muzyczną. Jestem absolwentką studiów magisterskich na Copenhagen Business School, gdzie uzyskałam tytuł magistra Zarządzania Kreatywnymi Procesami i absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania. 

Dziesięć lat temu, na początku swojej drogi zawodowej, organizowałam koncerty i wspierałam festiwale muzyczne (np. Enter Enea Music Festiwal). Po wyjeździe do Danii działałam jako koordynator działu muzyki kopenhaskiego stowarzyszenia sztuki CopenArts. Pisałam także pracę naukową na temat istoty zaufania w relacji artysta – menedżer.

Od ponad dwóch lat specjalizuję się w dystrybucji cyfrowej i promocji muzyki i wideo w serwisach streamingowych takich jak YouTube, Spotify czy Tidal prowadząc działalność doradczą w tym zakresie. W tym czasie jako menedżer marketingu działałam z firmą Independent Digital, gdzie wspierałam takie firmy i artystów jak: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Agencja Muzyczna Polskiego Radia, Asfalt Records, Wielkie Joł, Green Star, Rehegoo, MyMusic, Mikromusic, Bass Astral i wielu innych zdobywając doświadczenie w promowaniu różnorodnych gatunków muzycznych. Obecnie współpracuję m.in. z firmą ZPR Media, specjalizującej się w muzyce popularnej i dystrybucji treści wideo. 

Jestem tu po to, by pomóc odnaleźć się twórcom i wydawcom w digitalowym świecie. Świat ten rozwija się błyskawicznie, jest naszą przyszłością i warto go polubić.


Aleksandra Machnik
producent, manager, coach

Łączy dobre praktyki biznesowe z artystyczną duszą urzeczywistniając kreatywne projekty. Wspiera artystów i przeprowadza projekty przez sytuacje kryzysowe. 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako producent, kurator, konsultant, coach, manager wielu projektów artystycznych i biznesowych, jako key account manager w agencjach reklamowych, domach produkcyjnych, producent eventów, konferencji, filmów i kampanii reklamowych oraz jako dyrektor marketingu i dyrektor kreatywny.

Autorka wielu strategii marketingowych dla firm oraz gmin. Koordynuje i przygotowuje kampanie strategiczne oraz audyt rekomendowanych działań. Opracowuje i realizuje projekty CSR I CCR dla partnerów biznesowych. Dysponuje kompetencjami zarządzania zespołami projektowymi oraz szeregiem certyfikowanych szkoleń z zakresu marketingu i produkcji wsparte m.in.  MBA QUEST.

Producent spektakli teatrów tańca, tour manager zespołów i teatrów zarówno Polskich jak i zagranicznych. Koordynator, kurator, producent wielu międzynarodowych i polskich projektów artystycznych oraz festiwali.

Była managerem Śląskiego Teatru Tańca oraz współproducentem Międzynarodowej Konferencji Tańca Współczesnego i Festiwalu Sztuk Tanecznych w Bytomiu. Członkini International Leadership Development Forum – dla managerów sztuki. Company Manager w Theatre Junction at the Grand w Kanadzie . Pomysłodawczyni i producent wielokrotnie nagradzanego na całym świecie filmu pt.: „UNFRAMED” (reż. Paweł Zawadzki) na podstawie spektaklu pt.: „UJĘ(Ci)” w choreografii Wojciecha Mochnieja.

Brak możliwości komentowania.